2016-07-03

Några tankar en söndag


.:
  • Det har varit en lång vecka det här, mest för att maken har varit iväg på resa med jobbet och jag har fått sköta mig själv. Inte helt rätt vecka för det eftersom det har varit tungt på jobbet. Men nu börjar en snart en ny vecka och jag hoppas den blir bättre. Den kommer dock vara fylld av jobbflytt och bärande så trött lär jag vara.
  • Den här veckan har det varit lite extra skönt att hitta den perfekta sträckläsningsboken. Bambi var precis allt jag ville ha den här veckan och recensionen på den kan ni läsa här.
  • För övrigt har jag märkt att det under juni månad blev väldigt mycket deckare lästa. Det var väldigt länge sedan jag var inne i ett sådant deckarsug men förmodligen är det precis vad doktorn ordinerade. Nu känner jag att allt vad lässvacka är botat och ser fram emot en semester och en sommar full med läsning.
  • Bloggen har nu också på riktigt vaknat till liv. Har lång väg kvar till jag är uppe i de läsarsiffror jag hade i början av året men jag känner att det spelar ingen roll. Nu är det roligt att skriva och inspirationen är om inte på toppen så åtminstone nästan där.
  • Och så måste det ju nämnas lite fotboll. För ikväll är det dags för Island att möta Frankrike. Jag ska försöka heja lite bättre än vad jag hejade igår då jag tyvärr somnade ifrån eländet. 
Ha ett bra avslut på helgen så syns vi nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar