2016-07-16

Sammanfattning av dag 4: #läsalotsommar16

Så då var halva #läsalotsommar16 avklarad och dag 4 blev en helt okej läsdag till slut. Befinner mig för tillfället i sommarstugan och även om det har blivit en hel del umgås och spela spel så hann jag ändå med 333 sidor och två utlästa böcker. Riktigt skönt med andra ord. Böckerna jag läste ut var Dead Ever after av Charlaine Harris och Pappa Pellerins dotter av Maria Gripe. Påbörjade också Lögner av Lee Child även om jag inte direkt kom någon stans i den. Den får bli dagens projekt.

Antal sidor lästa dag 1: 61
Antal sidor lästa dag 2: 391
Antal sidor lästa dag 3: 124
Antal sidor lästa dag 4: 333
Antal sidor lästa sammanlagt: 909
Antal utlästa böcker hittills: 4

Idag blir det ingen bildsammanfattning för jag bloggar från plattan och den och jag är inte alltid helt överens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar