2015-02-01

Effektivitet - det är jag det

The Little CornerIdag har jag haft en riktigt skön förmiddag. Jag har äntligen haft en sådan där dag då jag har kunnat gå i pyjamas halva dagen för det är ingen annan hemma som behöver bry sig. Har inte haft några måsten direkt heller så jag har spenderat dagen med att dricka te och äntligen skrivit ikapp nästan alla recensioner. Den där högen som har legat bredvid datorn och påmint mig och gett mig dåligt samvete är äntligen borta. Jag har någon en ljudbok och en e-bok som jag också borde skriva recension på men det kan jag ta en annan dag. Nu är det i alla fall rent på skrivbordet.
Så framöver kan ni räkna med att det kommer upp en hel del recensioner här på bloggen. Då har ni lite att se fram emot. Och jag - jag kan njuta av min läsning utan att ha saker (nåja bokrelaterade saker) hängande över mig. Skönt!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt med en sådan där dag då man kan göra vad som faller en in.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var verkligen efterlängtad. Jag har verkligen njutit.

      Radera