2015-02-19

Nu ska det mest bli Miriam


Nu känns det som om jag har klarat av den här dagen färdigt.
  • Försovit mig - Check!
  • Haft Gladiatorerna och fått brotta ner barn på jobbtid - Check!
  • Möte med livscoachen - Check!
  • Gymmat och sprungit - Check!
Nu är det helt enkelt bara duschen kvar och kanske lite mat om några timmar. Resten av kvällen jag jag inte röra mig ur fläcken. Jag ska läsa om Miriam som är så bra. Kanske jag till och med hinner läsa ut boken. 
Sen kanske, kanske, kanske jag måste titta på Antikrundan också. Ikväll är det dags för världens vackraste stad Karlskrona igen och när hemma är med i bästa programmet då måste man ju titta (för det gör jag ju aldrig annars!!!)

6 kommentarer:

  1. Att du orkade med gymmet! Önskade jag hade lika mkt energi som du:). Jag ska läsa Den röda vargen resten av kvällen sen:).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gymmet är för mig så otroligt viktigt just nu. Även om det ibland är segt att ta sig dit så gör det i förlängningen att jag blir piggare. Men det är väldigt skönt att ha landat i fåtöljen för tillfället och att bara få läsa.

      Radera
  2. Så flink du er! Ønsker deg en strålende kveld :)

    SvaraRadera