2015-02-01

Nu är vi igång #hyllvärmare2015


Så då tänkte jag att jag skulle sammanfatta en liten lista över oss som ska vara med och läsa hyllvärmare under februari månad. Själv är jag supertaggad och tycker att det ska bli jättekul.
Vi är 27 stycken som ska var med och läsa, vilket är jätteroligt. Alla medtävlande är följande:

Så nu hoppas jag att alla ska vara med på listan. Är det någon jag glömt så snälla hojta till. Om inte så kör vi igång och läser. Hyllvärmarna, nu är det dags att dammas av. Glöm inte hashtaggen #hyllvärmare2015

15 kommentarer:

  1. Jag är riktigt taggad jag också. Ska bli skönt att gallra lite i bokhyllorna. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt skönt. Jag hoppas hinna med så många som möjligt.

      Radera
  2. Här är för övrigt mitt inlägg: https://ielinashylla.wordpress.com/2015/02/01/februari-ar-har-och-det-ar-dags-att-ta-kontroll-over-bokhyllorna/ (: Jag är hyfsat taggad jag med. Det blir nog dock inte läsning förrän ikväll för min del... (; (: Undrar bara vilken genre/bok det till slut blir att jag öppnar... ;O (:

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Visst ska det bli skönt att arbeta av lite hyllvärmare.

      Radera
  4. Jag är taggad! =) Har redan börjat på TVÅ hyllvärmare. The Cuckoo´s Calling och The night circus. =) Den senare har nog stått i hyllan i två år eller så. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du två bra böcker framför dig. Jag har läst båda två och tyckt mycket om dem.

      Radera
  5. Dags att bestämma vilka jag ska läsa nu då :-)

    SvaraRadera
  6. Även jag är taggad, den första boken blir nog utläst idag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så fuskigt. Det lär jag inte ens hinna i närheten av. Jag hoppas på onsdag eller torsdag istället.

      Radera
  7. Men, har du inte fått min anmälan? Verkar som om min kommentar har kommit på avvägar...

    SvaraRadera