2015-02-18

Uppdatering 4 #hyllvärmare2015

Hej hopp och så fick jag ett par extra timmar hemma här på morgonen. Och eftersom det inte är någon mening med att gå och lägga sig igen så tänker jag utnyttja tiden på bästa sätt. Givetvis genom att läsa.
Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson är den hyllvärmare jag håller på med för tillfället, parallellt med Den lyckligaste dagen av Nora Roberts. Måste säga att jag är väldigt nöjd med min utmaning så här långt. Har verkligen blivit färdig att ta tag i böcker som stått ganska så länge i bokhyllan. Några har kanske inte stått där fullt så länge men det är skönt att de har blivit lästa också.

Lizzy Stewart

4 kommentarer:

  1. Härligt att det går bra. Själv håller jag på med den fjärde och sista hyllvärmare som jag hade planerat, så har jag tur kanske jag hinner med en ytterligare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl toppen. Själv har jag ju några böcker kvar på min lista och jag tror inte att jag kommer hinna med alla 10. Men jag kommer vara nöjd ändå. Dock räknar jag i alla fall med att hinna med de två jag har påbörjat och kanske en till.

      Radera
  2. Bra där, själv har jag fått läst en enda ynklig (men riktigt bra) hyllvärmare. Fastnade för massvis med bibliotekslån istället, typiskt nog. Men men, det viktiga är inte att vinna utan att deltaga :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det viktigast att delta och varje läst hyllvärmare är en mindre seger - i alla fall för mig.

      Radera