2015-02-08

Hemma igen

Nu är jag äntligen hemma igen efter en väldigt lång och intensiv helg. Men den har också varit väldigt rolig. Att umgås med systersonen är ju helt klart bland det roligaste som finns även om man blir helt slut av det.
Egentligen hade jag tänkt spendera den här kvällen med en lång promenad (hahaha - gissa hur det går med det) och sen hade jag tänkt sammanfatta lite hur första veckan i #hyllvärmare2015 har gått för mig och för de deltagande. Men jag orkar helt enkelt inte. Så istället ska jag plocka fram boken som jag knappt hunnit läsa ur i helgen och så ska jag koka mig en kopp te och njuta av att vara hemma. Den där sammanfattningen får helt enkelt vänta lite.

2 kommentarer:

  1. Jag har taggat dig i en enkät om du har lust att svara på den så får du gärna =) http://www.midnattsord.blogspot.se/2015/02/mustasch-enkat.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Då ska jag svara på den så fort jag kan.

      Radera