2015-02-10

Hoppsan sa, så kan det gå


Nu har jag suttit och jämfört. Räknat. Räknat om. Funderat. Och slutligen beställt.

Tre beställningar blev det. En till Cdon, en till Adlibris och en till Bokus. Egentligen var jag inte jätteimponerad av innehållet, trots det så hittade jag mig elva titlar. Hade givetvis kunnat bli lite till men som sagt jag funderade verkligen igenom varenda titel jag beställde (nästan). Sen kan jag ju ha varit ganska så ytlig och beställt några böcker enbart på grund utav deras skönhet.

De böcker jag beställt tror jag faktiskt att jag håller lite på. Det lär absolut bli en stort Nytt i hyllan inlägg i slutet av februari.

10 kommentarer:

  1. Jag har inte gjort någon beställning än, men har hittat litet på adlibris och bokus jag funderar på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte att det var lika bra att beställa med en gång så kanske jag kan hålla mig ifrån boksidorna sen.

      Radera
  2. Svar
    1. HIttade faktiskt ingenting jag blev jättesugen på där. Men lär väl handla något när jag väl befinner mig i fysisk butik har jag en känsla av.

      Radera
  3. Gick igenom alla böcker igår och la dem jag ville ha i kundvagnen. I dag ska jag gå igenom dem igen och sedan skickar jag nog beställningarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som om det är lika bra att vara ute i tid. Jag vet att jag förra året inte fick någon titel jag ville köpa på Bokus för att den redan var slutsåld. Vill inte råka ut för det igen.

      Radera
  4. Jag hittade några på Adlibris jag ville ha och gjorde en beställning i måndags. Men jag var inte imponerad av utbudet. Jag tyckte det var lite skralt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var inte heller jätteimponerad. Mycket samma överallt och bokus hade otroligt mycket ljudböcker vilket jag inte är intresserad av.

      Radera
  5. Gjorde en liten beställning på adlibris, men det blev bara 6 böcker för min del. Det blir väl säkert nån mer i butik sen, men jag hittade faktiskt inte heller jättemycket jag var intresserad av. Men det mår väl plånboken bra av ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Plånboken och bokhyllan med för den delen.

      Radera