2015-02-09

TBR inför Läs-OS-A-Lot

Ibland är det så mycket som händer så man helt klart får prioritera bort vissa saker. En "utbildning" fick stryka på foten ikväll, likaså lite lästid då jag känner att det finns andra saker jag helt enkelt inte kan prioritera bort längre, motion till exempel, och bloggen.

Jag tänkte att jag skulle börja med min TBR hög till Läs-OS-A-lot (11-18:e) som bland annat Anna på Bookshelf håller i. Det blir ingen jätte märkvärdig hög, lite med tanke på att jag redan har planer på vad jag ska läsa under februari och dels för att jag faktiskt inte vet riktigt hur mycket jag kommer hinna att läsa med tanke på att jag jobbar.

Dessa böcker finns i alla fall med i mina tankar kring denna veckas läsning:


Jag tror absolut inte att jag kommer hinna läsa alla dessa men det känns som en bra blandning så jag har i alla fall lite att välja mellan.

6 kommentarer:

  1. Svar: Efter allas kommentarer har jag bestämt mig för att läsa originalutgåvan! :D

    Din läshög ser väldigt bra ut, och även dom ska jobba hoppas jag att du hinner läsa åtminstone några av böckerna :) Lycka till! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, det hoppas jag också. Har inga direkta planer för helgen så några böcker borde hinnas med i alla fall.

      Radera
  2. Ann Cleeves är alltid lika bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ännu inte läst något av henne så tycker verkligen att det är dags nu.

      Radera
  3. Ser ut som en trevlig hög. Är lite sugen på att läsa något av Nora Roberts. Läste något av henne för väldigt länge sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nora Roberts har jag lite av en hatkärlek till. Ibland tycker jag att det blir riktigt bra och ibland blir det lite väl sötsliskigt. Detta är i alla fall sista delen i en serie så jag tycker att jag borde definitivt läsa klart den.

      Radera