2015-02-02

Frustration

Angående det där med hyllvärmare. Det var i går kväll när jag kände mig tvingad att släcka lampan som jag svor över att jag inte tidigare läst Falling Kingdoms av Morgan Rhodes. Det var då jag svor över att det var söndag och inte lördag så jag kunde stanna uppe hela natten och läsa. Det var också då jag svor över min egen effektivitet på morgonen, kunde ju ägnat de timmarna åt att läsa.
Sammanfattningsvis - jag gillar boken väldigt mycket och ångrar att jag inte har mer lästid för tillfället.

All the time.

2 kommentarer:

  1. Jag känner att jag ibland prioriterar fel och borde hinna läsa mer än jag gör.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känner jag ofta. Framför allt går det för mycket tid åt att blänga på datorn eller telefonen. Totalt bortkastad tid.

      Radera