2015-02-10

Bokbytescirkel med Nelly

För ett tag sedan hoppade jag på att vara med i Nellys bokbytescirkel. Min bokvän blev Elina på I Elinas Hylla. Idag kom paketet och jag måste säga att jag blev jätte, super, duper glad. Elina har fått till ett jättetrevlig paket och skickat med en bok som jag jättegärna vill läsa och som dessutom är grymt snygg. För att krydda det hela lite extra har hon tänkt ut ett tema för paketet och vad passar bättre i ett grönt paket än ett grönt trädgårdsinnehåll.


Paketet innehåller:
  • The Secret garden av Frances Hodgson Burnett
  • En bokmärkesuggla
  • Ett egenritat personligt kort
  • Löste
  • Påste
  • Fröer som jag ska plantera (oregano och basilika)
Tack så jättemycket Elina, du har verkligen lyckats och jag är jätteglad. Och tack Nelly för att du anordnade en trevlig bokbytescirkel.


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det tyckte jag också var en riktigt rolig detalj. Nu ska jag bara visa mina gröna fingrar (eller brist på) så jag får dem till att bli något också.

      Radera
  2. Åååh - vad roligt att höra att du tyckte om innehållet i paketet! ❤ Jag blir alltid lite nervös efter att ha skickat ett paket (ifall, ifall). Angående boken så tittade jag faktiskt runt lite på din blogg först och sedan avgjorde den resten! (;

    Och angående fröerna: jag har valt ganska bra nybörjarfrön. Det var något av det förstahand lyckades odla i min första lägenhet. Till och med inomhus! (; (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter bra med fröerna. Jag vill så väldigt gärna kunna odla men sen glömmer jag konstant att vattna.
      Boken var verkligen en fullträff som lär läsas snart, det kan jag nästan lova. Ska bara avverka några hyllvärmare först.

      Radera
  3. Svar
    1. Ja det var det verkligen. Gjorde helt klart min tisdag.

      Radera