2015-02-24

Och där kom livet i vägen....

Igår var en sådan där dag när jag inte hann med något alls. Eller det är kanske inte sant. Jag jobbade en hel dag plus att jag hjälpte syrran att flytta till hus resten av dagen.
Vad jag menade var egentligen att jag inte hann med något hemma igår. Inte en enda sida hann/orkade jag läsa. Inte en endaste kopp te orkade jag koka för att sedan dricka. Det var helt enkelt bara sängen som gällde.
Det värsta är att det inte lär bli bättre idag. För idag blir det jobb för hela slanten, ända tills klockan sju  ikväll. Då ska jag minsann skynda mig hem, för då ska jag banne mig i alla fall läsa några sidor. Kanske hinner jag till och med blogga om något vettigt, men räkna inte jättemycket med det.

Low Battery, by Lyona. Always trying to explain this one. No one seems to understand

4 kommentarer:

  1. Huff, ja slik blir det noen dager. Hvis det er noen trøst hadde jeg det på akkurat samme måten. Håper det blir bedre, så du får lest litt i kveld ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir alldeles säkert bättre och det med en gång. Och egentligen var det ju roliga grejer som hände men man blir grymt trött ändå. Hoppas det blir bättre för dig också och att du har en riktigt skön kväll.

      Radera
  2. Känner igen det där, de senaste dagarna försvann snabbt för min del också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland blir det så. Tur att det oftast inte är så långa perioder det är så.

      Radera