2015-02-15

Vad ska jag läsa här näst?

Nu går det undan, så snabbt att jag knappt ens hänger med själv. Har precis läst ut Sätt mig i brand och är totalt golvat. Behöver nog snabbt komma igång med nästa bok. Frågan är bara vad jag ska ta tag i. Igår kväll när jag plockade upp tidigare nämnda bok så hade jag en plan klar för mig i vilken ordning jag skulle läsa mina böcker. Nu är jag inte fullt lika säker längre. Kanske ska jag helt enkelt ta och ge mig ut på en promenad eller löprunda för att sedan bestämma mig. Det kan funka.

Annars får ni gärna komma med förslag. De böcker det står mellan är:

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tackar för tipset. Det blev Miriam men Sigird får nog nästan bli näst på tur. En bok jag är väldigt sugen på att läsa.

      Radera
  2. Jag skulle också ha lagt min röst på Sigrid! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar efter att läsa Sigrid så den lär definitivt bli läst snart.

      Radera
  3. Du verkar ha ett oerhört läsflyt just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, helt fantastiskt läsflyt för tillfället. Det är så skönt att bara flyga igenom böcker. Däremot tror jag att Jag heter inte Miriam kommer ta lite längre tid att läsa. Det är en tyngre bok vad jag har fattat och då går det saktare för mig att läsa.

      Radera