2015-02-10

Mustasch-enkäten


Så har det blivit min tur att delta i mustasch-enkäten. Jag har blivit taggad av både Bella på Bellas Bokblogg och Helen på Midnatts tankar. Tackar och bockar för taggen.

Four names that people call me (other than my name):

1. ?????
2. ?????
3. ?????
4. Anna är vad jag kallas helt enkelt.

Four jobs I hae had:

1. Barntimmeledare
2. Timvikarie inom äldrevården
3. På förskola
4. På fritids/förskoleklass

Four movies I would/have watched more than once:

1. Pretty Woman
2. Harry Potter and the Philosofer Stone
3. National treasure
4. Skönheten och Odjuret

Four books I would recommend:

1. En man som heter Ove av Fredrik Backman
2. Harry Potter av J.K Rowling
3. Barfotadrottningen av Ildefonso Falcones
4. Jane Eyre av Charlotte Brontë

Four places I have lived:

1. Nättraby
2. Gävle
3. Karlskrona
4. Nättraby

Four places I have been:

1. Kreta
2. Bulgarien
3. London
4. Berlin

Four places I´d rather be right now:

1. London
2. New York
3. På smekmånad i Västindien
4. Irland

Four of my favourite foods:

1. Taco
2. Kroppkakor
3. Mackor med te
4. Mammas hemagjorda pizza

Four TV-shows that I watch:

1. Game of Thrones
2. Sherlock
3. Big Bang Theory
4. Once upon a time

Four things I am looking foward to this year:

1. Smekmånad i Västindien
2. Bokmässan
3. Semester
4. Mina måluppfyllelser

Four things I am always saying:

1. Attans
2. Hoppsan sa
3. ?????
4. ?????

Four people I tag:

1. Marika på Boktok73
2. Marie på Underbara böcker
3. Elina på I Elinas Hylla
4. Mrs E på What You Readin?

8 kommentarer:

  1. Tack för utmaningen, ska svara senare i dag :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så. Då ska jag kolla in dina svar.

      Radera
  2. Vad roligt att du ville svara =) Jag har äntligen kommit igång med att läsa om Harry Potter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Harry Potter är i mina ögon det bästa som finns, tror jag i alla fall.

      Radera
  3. Yay, Sherlock! ^^ Kul att du ville göra den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag ville. Det är alltid lite roligt med enkäter.

      Radera
  4. Tack för nomineringen! Här hittar du mina svar: http://boktok73.blogspot.fi/2015/02/mustasch-enkaten.html

    SvaraRadera