2016-08-31

Ge mig fantasy - NU!

White Dragon by Xiaodi:

Jag har hittat en ny booktube-kanal som jag gillar väldigt mycket trots att jag inte hunnit se så mycket. Den heter Thoughts on Tomes och det verkar hittills vara ganska så mycket fantasy som gäller och det är ju något jag är för. Konsekvensen av det hela är dock (som jag nämnde här) att jag nu helt plötsligt vill ha fantasy. Massor av fantasy i alla storlekar och former, men allra helst riktigt fet (som i tegelstenar modell större) episk fantasy. Detta rimmar lite dåligt ihop med att jag borde läsa ett recex som är deckare och sen vet jag att det kommer komma hem ytterligare någon bok som inte är fantasy. Sen har ju september massor av härliga boksläpp att vänta på och så sitter jag och knåpar på en liten beställning på adlibris. Så jag borde koncentrera mig på det jag har och inte massa spännande fantasyböcker som jag inte har. Men jag får väl ta och kolla bokhyllan om där inte finns någon liten spännande fantasybok som kan stilla min lusta.

2 kommentarer:

  1. Tack för superbra tips! Har varit så sugen på att börja på nya fantasyserier så länge. Men tänker att jag måste läsa de jag påbörjat och de jag inte påbörjat men redan köpt på mig :P haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte lätt det där med att läsa klart en serie i taget. Det är precis som du säger, man vill ju köpa och köpa och köpa.

      Radera