2016-11-17

5 års jubileum

prettybooks                                                       …:

Jag pratade med mamma tidigare idag. Och hon meddelar så stolt att idag är det 29 år sedan de flyttade in i sitt hus. Javisst - det är väl ganska så imponerande men hallå... jag har faktiskt bloggat i hela 5 år idag. Så ett fyrfaldigtleve för bloggen på dess födelsedag.

5 år känns faktiskt ganska imponerande i mina egna ögon. Och det har varit 5 fantastiskt roliga år där jag har fått uppleva massor, lärt känna nya människor och läst den imponerande summan av 642 böcker om jag inte räknat fel någon stans.

Sakta men säkert har ni också blivit fler som läst och det är jag himla tacksam för. Alla era kommentarer är ju faktiskt det som gör det så himla roligt att blogga. Det och event och böcker som kommer nerdimpande i brevlådan.

Egentligen borde en 5-åring firas på alla möjliga sätt för det är en 5-åring värd. Tyvärr kommer det inte att bli så i år helt enkelt för att hon som sitter och skriver alla de här orden helt enkelt har noll energi till något annat än att längta och vänta efter bäbis. Så firandet får vi skjuta lite på tycker jag. Men mina ambitioner för framtiden är helt klart att låta den här bloggen fortsätta att leva i minst 5 år till.


8 kommentarer:

  1. Stort grattis till bloggfödelsedagen! Och jag hoppas på att du kommer att fortsätta blogg minst lika länge till! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag hoppas med kunna fortsätta lika länge till...

      Radera
  2. Grattis! När jag läste det här inlägget kom jag på att jag själv missade att uppmärksamma att mina blogg också fyllde fem år i oktober!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte helt lätt att komma ihåg alla gånger. Jag brukar missa men tidigare i år fick jag för mig att kolla upp det och skrev sen upp det i bloggkalendern.

      Radera
  3. Grattis! Otroligt häftig tårta - en sån skulle man kanske försöka sig på att göra någon gång...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tårtan är häftig men jag tror att jag överlåter till proffsen att göra den. Visst kan jag baka men där ser jag min begränsning :P

      Radera