2016-11-18

Läsa i helgen

Så hade helt plötsligt nästan hela den här dagen gått och jag har inte kollat in här en enda gång... Vad hände? Istället har jag spenderat dagen med att titta på engelska antikrundan, Historieätarna och så har jag barnvaktat syskonbarnen lite tillsammans med mamma och pappa. En väldigt mysig eftermiddag med andra ord.
Nu ska jag planera läsningen för helgen lite och eftersom det inte läses så mycket för tillfället så har jag svårt för att planera. Men jag hoppas på att komma igång nu när jag har tittat färdigt på alla svtplay avsnitt jag kan komma på som jag har det minsta lilla intresse av.

Dessa böcker tänker jag välja mellan i helgen.

Bildresultat för Springfloden Bildresultat för de bortglömda david Bildresultat för tragedi i tre akter christie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar