2016-11-16

Snälla tomten/maken.... eller någon annan!

Jag har lite av en fetish när det kommer till vackra skrivböcker. Jag vet att jag har nämnt det någon gång tidigare och det är ju inte så att min kollektion av saker att skriva i har minskat. Däremot har jag blivit lite bättre på att skriva i dem, sen något år tillbaka. Ja, minus just nu då - när jag egentligen verkligen borde skriva ner alla tankar och funderingar.
Nu har jag i alla fall hittat den perfekta julklappen till mig - jag ska bara övertala maken att köpa åtminstone en av dem. Det är Moleskine som har kommit med nya fina godbitar - nämligen Harry Potters Limited Edtion Notebooks. Allra, allra helst vill jag ha båda, men måste jag välja så är svaret Marauderer's Map som är hur fin som helst. Alla som vill ha räcker upp en hand!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja - det var ett måste ha på dem. Synd bara att Moleskine ska vara så himla dyra.

      Radera
  2. De är sjukt fina! Har väntat på att de ska komma på Moleskines hemsida ända sen jag såg dem på nätet för någon månad sedan och nu kan jag inte riktigt komma mig för att köpa någon då de är så dyra och jag inte vet vilken jag vill ha.. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju tyvärr lite dyra och känns inte helt rättfärdigat att köpa båda. Jag tycker dock att Mauraderer's map är lite finare så den hade jag valt.

      Radera
  3. Svar
    1. Jag med så jag hoppas att tomten är snäll.

      Radera
  4. Samma här annars har jag så lägligt en London resa bokad till Januari då kanske man kan smita in i en affär :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, London vad mysigt. Då hade jag absolut försökt smita in i en affär och kolla upp dem.

      Radera