2016-11-04

Läsa i helgen

Sitter och klurar lite på vad jag tänker läsa nu när det är helg igen. Jag har några väldigt intressanta titlar som väntar på att läsas så det är ett kärt problem. Sen vet jag inte riktigt hur mycket tid till läsning jag kommer att ha i helgen då vi ska vara borta i stort sett hela lördagen. Men lässuget finns där i alla fall så en eller kanske till och med två böcker borde jag absolut hinna med. Dessa kommer förmodligen att prioriteras:

Bildresultat för advokaten john grishamBildresultat för korpgudinnan elisabeth östnäsBildresultat för gå vidare rainbow rowell

2 kommentarer:

  1. John Grisham brukar ju aldrig vara fel! Är även lite nyfiken på Rainbow Rowells bok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gillat Grisham i väldigt många år nu och har ganska så stora förväntningar på denna också. Rowells bok har jag nästan bara hört positiva saker om så den ser jag mycket fram emot att läsa.

      Radera