2016-11-25

Världen förändrades

Mitt i allt som var så blev det helt plötsligt tyst här. Total tystnad i några dagar. Omvälvande tystnad i alla fall för mig och makens del. Tidigt i onsdags, så där på gränsen så det nästan var tisdag så kom nämligen vår lilla dotter till världen. Just nu lever vi bara i ett konstigt overklighetsrus blandat med en stor portion lycka. Idag har vi kommit hem och nu ska vi anpassa våra liv till att vara tre i stället för två i familjen och allt vad som kommer därtill. 

Total kärlek

25 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS och lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis och lyckönskningar till er alla!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS! Ja, nu blev världen annorlunda! Ha det så bra lilla familjen!
    /Eva

    SvaraRadera
  4. Stort grattis och lycka till med allt! Förresten så var det jätte fint skrivit :)
    Mvh Nelly Andersson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var roligt att höra att du tyckte jag skrev det fint. Och tack så mycket för grattiset!

      Radera
  5. ÅH, grattis och lycka till och ta till vara på tiden som nybliven mamma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det ska jag verkligen göra.

      Radera
  6. Önskar er all lycka och välgång! Det är en fantastisk sak att bli förälder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det verkligen. Bästa och konstigaste känslan i hela världen. Tackar så mycket!

      Radera
  7. Stort grattis Anna till dig och er lilla familj ❤️ Kram

    SvaraRadera
  8. Förlåt att jag är lite sen till festen men STORT GRATTIS till er!! <3 Gud så underbart. Hoppas allt funkar bra och att ni får sova efter omständigheterna någorlunda ändå. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så väldigt mycket. Jo jag tycker nog ändå att vi får sova hyfsat mycket men trött är man på något sätt ändå. Men det är man så gärna.

      Radera