2016-11-05

Alla dessa boxar

Jag tittar ju ganska så regelbundet på youtube, där jag följer ett antal booktubers. Det nya verkar nu vara alla dessa prenumerationstjänster och boxar som finns. Owlcrate är väl kanske den mest kända och jag vet att det finns ni här i Sverige som också prenumererar på den. Men utbudet är ju enormt och jag kan inte säga annat än jag blir väldigt sugen.
Den senaste jag läste om är FairyLoot vilket verkar vara en box som skickas från England vilket borde göra den lite billigare i fraktkostnad, men helt ärligt vet jag inte om det är så. Men sugen är jag i alla fall och någon dag någon gång i framtiden kanske jag får för mig att beställa något. Några tips nån?

3 Month Subscription

6 kommentarer:

  1. Jag prenumererar på FairyLoot. Har fått två boxar än så länge, och varit jättenöjd med båda. Priset med frakt till Sverige ligger på ca 418 SEK, vilket jag tycker är helt okej. I och med att jag får mailet om att boxen har skickats så har det dröjt ca en vecka innan den kommit fram, vilket också känns som en lagom leveranstid. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns ju helt okej faktiskt både prismässig och med leveranstiden. Ska absolut kolla in detta lite extra.

      Radera
  2. Jag prenumererade på Owlcrate och det gick på 1000kr för 3 boxar ungefär då när jag beställde och med tanke på alla saker, böcker och kvaliten på allt så är det helt fantastiskt. Ibland fick man inte bara 1 utan 2 inbundna böcker i en box och det tycker jag är grymt bra. Dessutom så är dem 2 som jobbar med Owlcrate väldigt duktiga, fick ett tradigt armband med som gått sönder i frakten men de skickade genast en ny till mig och jag fick hem dem på ett par dagar. Supersmidigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter ju absolut som om det är ett väldigt proffsigt företag. Det jag har sett på videos så har de dessutom väldigt fina grejer.

      Radera
  3. Jag har kikat runt på många olika boxar, det finns ju verkligen galet många att välja på. Men sen kom jag fram till att jag inte behöver ett till sätt att få nya böcker :P så det blev en box med hundgodis/leksaker varje månad istället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej - det där med nya böcker behövs ju kanske inte riktigt. Det som är kul är ju överraskningsmomentet eftersom jag ytterst sällan får böcker av personer i min närhet. Jag kan gissa att hundboxen blev en succé.

      Radera