2016-11-02

Nej, jag är inte avundsjuk


Varje år brukar Karlskrona anordna ett litet trevlig bokevent när ett antal författare bjuds in och där det brukar vara samtal, mingel, mat och boksignering. Förra året missade jag tyvärr detta för något dumt, säkert inte speciellt innehållsrikt personalmöte. I år missar jag det också. Eller rättare sagt, jag inser att det inte är så stor mening att köpa biljett då jag kommer vara upptagen av annat ungefär den tiden. Det är synd för det är en trevlig samling författare som kommer i år och allra mest så Ann Rosman som jag väldigt gärna hade lyssnat på och köpt ett signerat ex av Vågspel av.

Närvarnade:
  • Carin Hjulström
  • Tareq Taylor
  • Roslund och Hellström
  • Ann Rosman
  • Martin Österdahl
Datum:
  • 24 november 2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar