2016-11-01

Läsplaner för November

Reading Room:

Nu i November vet jag inte alls hur mycket jag kommer att läsa. Med tanke på att oktober blev lite av en flopp trots att jag trodde jag skulle hinna läsa massor och bara läste ganska mycket så vet jag inte vad jag ska förvänta mig den här månaden. Sen vet jag ju heller inte riktigt när bäbis behagar titta ut vilket skulle kunna bli absolut när som helst i november - helst i går om jag fick bestämma.
Mycket om och men helt enkelt men några böcker borde jag väl hinna med och här är dem jag funderar på att läsa.

  • An Author's Odyssey - Chris Colfer
  • Offer utan ansikte - Stefan Ahnhem
  • Springfloden - Cilla o Rolf Börjlind
  • Vita nätter - Ann Cleeves
  • Vassa föremål - Gillian Flynn
  • På ön - Tracey Garvis Graves
  • Analfabeten som kunde räkna - Jonas Jonasson
  • Nevernight - Jay Kristoff
  • Körsbär i november - Maria Lang
  • From Notting Hill to New York... actually - Ali McNamara
Bildresultat för an author's odysseyBildresultat för offer utan ansikteBildresultat för springflodenBildresultat för vita nätter ann cleevesBildresultat för vassa föremål gillian flynnBildresultat för på önBildresultat för analfabeten som kunde räknaBildresultat för nevernightBildresultat för körsbär i novemberBildresultat för from notting hill to new york... actually

Som vanligt lär det väl bli totalt andra böcker jag läser men här finns en bra grund. Det är ganska många deckare men jag har märkt att av någon anledning har jag ganska så många deckare olästa i mina hyllor. 

2 kommentarer:

  1. Gillar alla Gillian Flynns böcker. Analfabeten som kunde räkna står så fint och väntar i min bokhylla. Är sugen på att plocka upp den snart. Skall bli spännande att se vad du tycker om Nevernight, är nämligen vansinnigt sugen på att läsa den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är många böcker som man verkligen vill läsa. Jag hoppas jag hinner med några av dessa under månaden i alla fall. Har börjat bra med att välja helt annat. Så kan det bli....

      Radera