2015-04-21

Avundsjuka

Alltså, livet är faktiskt ganska så orättvist ibland. I morgon sticker maken iväg och jobbar. 10 dagar ska han vara iväg - och resorterna blir London och Cypern. Jag är bara "lite" avundsjuk som får vara kvar i gamla Sverige. Men jag får i alla fall mängder av tid till att ägna mig åt precis vad jag vill och bara mig. Det ska läsas och det ska tränas. När jag har jobbat färdigt vill säga....

Vintage globe - looking for more information on this piece. If you can help, please comment.

3 kommentarer:

  1. Förstå om det känns trist att vara kvar ensam men tänk på hur mycket lästid du får!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju det som är det positiva i kråksången. Ingen som lägger sig i mitt läsande. Men å andra sidan brukar han vara ganska så förstående med det i vanliga fall också.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera