2015-04-29

Nytt i hyllan: April

Det har varit både en bra och en dålig månad vad gäller böcker som har trillat ner hemma hos mig. Bra på så sätt att jag faktiskt enbart har köpt två böcker och ett seriealbum. Men det inte fullt så bra är ju att det i alla fall har kommit hem massor av böcker till mig. Några är i och för sig redan lästa men långt ifrån alla.

Dessa har hittat hem till mig:



16 böcker!!! Ojsan, hoppsan! De böcker jag köpt är All the bright places, VIP-rummet och Ms Marvel. Legend, Enders spel och Konsten att tala med en änkling fick jag av min hemliga bokvän, resten är recensionexemplar som jag vill tacka författare och förlag för. Jag saknar ju definitivt inte saker att läsa!

4 kommentarer:

  1. Det är många böcker där:). Mio Blues är jag nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt många. Mios blus kan jag för övrigt rekommendera. Jag tyckte mycket om den.

      Radera
  2. All the bright places är jag nyfiken på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med. Ville kasta mig över den med en gång men det kom en massa emellan. Men i maj ska jag verkligen försöka läsa den.

      Radera