2015-04-05

Utgivning i april

Det är inte klokt vad mycket böcker det släpps som jag vill läsa. Jag hinner inte riktigt med. Men några kommer definitivt att bli lästa inom en snar framtid, andra får kanske vänta lite längre. Om man klickar på bilden så kommer man till förlagets sida för boken och kan där läsa lite mer om boken.

Än skyddar natten
Jag har fortfarande inte läst första boken men jag är ändå nyfiken på del två.

mios_blues_inb_low
Andra boken om Martin Benner och jag vill läsa denna så mycket. Boken finns redan i min bokhylla och ska läsas snarast.

Helt klart nyfiken på den här. Tror absolut att det kan vara en väldigt bra bok.

Denna kommer ut på pocket och jag älskar den här serien. Tyvärr har jag ännu inte läst En orolig grav så den här får nog vänta ett litet tag.

Den försvunne hjältenDen fängslade guden
Del 1 & 2 i Olympens hjältar-serien släpps samtidigt och har redan hittat hem i min brevlåda och jag har till och med börjat på första boken. Jag har jättehöga förväntningar och det kan bli hur bra som helst.

Stephanie Perkins Anna och den franska kyssen
Utkommer nu i april och jag har redan hunnit läsa och älska. Nu är det bara för er att vänta på min recension.

Omslagsbild: Matiga sallader
Kokböcker brukar inte vara så väldigt förekommande på den här bloggen men den här boken blir jag definitivt sugen på. Kanske ska jag ta och införskaffa den på något sätt.

Jag har säkert missat massor av andra bra, spännande böcker, men det är kanske tur det. Jag lär i alla fall ha fullt upp med att läsa även denna månaden, som om jag inte hade det tidigare. Just nu är det i alla fall Den försvunne hjälten som står på tur.









4 kommentarer:

  1. Anna och den franska kyssen fick jag hem under veckan. Skall bli så rolig att läsa.

    SvaraRadera
  2. Vi är alla helt utom oss är riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt nyfiken på den så man kanske skulle ta och skaffa hem den. Problemet är ju som vanligt att det finns så otroligt mycket böcker man borde läsa....

      Radera