2015-04-27

Biblioteket hände...!!!

Det är ju lite farligt att ha ett bra bibliotek på sin arbetsplats. Det är ju liksom inte bara ett skolbibliotek utan är även till för byn så utbudet är faktiskt ganska så stort. Så i dag på rasten var jag tvungen att lämna tillbaka några böcker. Som ni alla vet fungerar det ju inte så att man bara kan lämna tillbaka böcker, man måste ju ha några med sig därifrån också. Det var faktiskt så att jag kände för lite lättlästa barnböcker så det fick följa med mig hem och förhoppningsvis kan de avsluta min "nästansvacka".


Några riktiga klassiker, eller vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. "Spiderwick" är ju mysig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har redan hunnit med och läsa första boken nu och visst är den mysig. Hur mysig som helst. Behöver nog gå till biblioteket och låna del 3-5 också idag för de tar ju onekligen slut i en rasande fart.

      Radera