2015-04-13

Vad var det i mitt gröna paket

Som jag nämnde igår i ett inlägg så har mitt gröna paket kommit. Så roligt!!! Nu är det öppnat också och innehållet var verkligen till belåtenhet.



Hela tre böcker fick jag. Enders spel som jag var nyfiken på när den kom men sen tyvärr försvann lite ur tankarna med tanke på all annan litteratur man matas med. Konsten att tala med en änkling är en Tropperbok som jag inte har läst, men gärna vill för precis som för avsändaren så är Tropper lite av en favorit även om det var på tok för länge sedan jag läste något av honom. Sist och kanske minst men förmodligen den jag är mest sugen på Legend av Marie Lu. Kan bli hur bra som helst.
Avslutningsvis innehöll paketet även lite gott att äta och gott att dricka (jättegott svart te, givetvis redan provat) och en rolig/söt penna.

Tack så jätte, jätte mycket till min hemliga bokvän. Tyvärr har jag absolut ingen aning om vem du kan vara men glad blev jag i alla fall för paketet. Kommentera gärna om vem du är.

6 kommentarer:

  1. Vilket fint paket! Har läst och gillat alla tre böckerna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att läsa dem. Lär nog börja med någon snart.

      Radera
  2. Vad kul att paketet hittade fram ordentligt och att du gillade innehållet. Jag fick klura ett tag på böckerna, förutom Marie Lu då :)

    SvaraRadera