2015-04-04

Om vi säger som så...

Gaaaahhh....
Frustrationen....
Om vi säger som så, så kan det hända att jag nu också måste sätta upp Paris på listan över platser jag känner ett starkt behov av att resa till. Visst har jag velat resa dit innan men aldrig sådär mycket så jag känt ett måste. Nu finns måste där och jag skyller på Anna och St. Clair. Alltså, boken som jag stannade uppe på tok för sent i natt och läste och som jag tvingade mig själv att lägga ner för annars hade jag förmodligen legat uppe hela natten eller i alla fall tills boken var slut. Tur att idag finns så jag får fortsätta läsa även om jag måste vänta tills kvällen.

Google Image Result for http://3.bp.blogspot.com/-8MZZtjxblFs/T8Y6LWzp46I/AAAAAAAAAlU/9MTgl0HRJ8w/s1600/corey_egbert_paris_girl_poster.png

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar