2015-04-16

Så här är läget just nu

Ms. Marvel 1

Härom dagen kom äntligen mitt paket jag beställt av cdon hem. Ett seriealbum som måste testas. Maken är en riktig superhjälte nörd och lite har det helt klart smittat av sig. I alla fall är jag väldigt nyfiken på att läsa Ms Marvel. Kanske blir det till och med kvällen läsning för jag behöver helt klart något lite mer lättsmält nu efter att jag har läst färdigt Mörkare än natten av Anna Lihammer.
Annars så känner jag att jag inte har så mycket tid att blogga denna veckan. Jag har lagt mycket fokus på träning den senaste veckan och faktiskt inte alls läst så mycket som jag gjort den senaste tiden. Trots detta har det blivit lite avslutade böcker. Jag har läst en helt fantastisk bok till jobbet som jag nog måste skriva lite om här. Men först ska jag njuta av kvällen och en runda gående i skogen tillsammans med bästa mamman i världen, nämligen min.


5 kommentarer:

  1. Jag har taggat dig i Liebster award på min blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Då ska jag ta och kolla in den och göra den snart....

      Radera
  2. Har nominerat dig på http://bokgodis.blogspot.se/2015/04/liebster-award.html

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera