2015-04-19

Några tankar en söndag


  • Denna helgen har gått på tok för fort. Så fort så att jag faktiskt knappt har hunnit sitta ner och läsa över huvud taget. Någon timme idag och någon igår är allt jag har hunnit med. Men jag ska inte klaga, jag har i alla fall haft en riktigt bra helg då jag fått träffa vänner jag inte träffat på länge samt att gå på promenad med älskade systersonen.
  • Min första Marveltidning har jag hunnit med den här veckan och det måste jag erkänna var en väldigt positiv överraskning och jag hoppas verkligen att jag får möjlighet att läsa mera snart. Recension kommer någon gång i framtiden. Den är skriven och klar så det lär väl förhoppningsvis inte dröja allt för länge.
  • Denna veckan har över lag speglats av en väldig rastlöshet i mitt läsande, så därför har jag enbart läst ut en bok. När det hände sist vet jag faktiskt inte riktigt men faktiskt så gör det mig inte så mycket. Jag har läst massor av böcker i år och massor av bra så en liten paus var nästan väntad.
  • Varför, varför, varför släpps inte Det sista imperiet av Brandon Sanderson snart. Jag längtar så jag håller på att bli tokig!!!
  • Aprilväder!!! Behövs egentligen inte någon närmre förklaring mer än att nu vill jag sluta frysa. Fatta!!!
Jag nöjer mig där denna veckan för nu tänker jag passa på att njuta av det sista av kvällen tillsammans med en bok. Oklart vilken men lite läsande måste jag hinna få in innan jag måste gå och lägga mig.

Massor av kramar och ha en fantastisk avslutning på helgen nu....

2 kommentarer:

  1. Känner som du när det gäller det där med att frysa. Längtar vansinnigt efter varmare väder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror aldrig att jag har frusit så mycket i hela mitt liv som jag har gjort under början av 2015. Jag är innerligt trött på det.

      Radera