2015-04-30

Läst i april


Denna månaden har varit en konstig läsmånad. Jag har definitivt läst massor av böcker, samtidigt som det känns som om jag knappt har haft ro att läsa någonting alls. Däremot har jag faktiskt varit ganska så duktig på att recensera det jag har läst, för en gångs skull.

Dessa böckerna har jag i alla fall läst:

En väldig massa böcker som ni ser. Massor av bra sådana dessutom. Svårt att säga vad som var bäst då blandningen har varit så stor. Men Svärdets makt är ändå en del av A Song of Ice and Fire och det är helt makalös bra. Också väldigt överraskad av Spiderwickböckerna som jag lovar att det kommer en recension av senare i veckan.
Kanske hinner jag läsa ut en bok till i kväll, annars är jag helt klart nöjd med de 17 böcker jag avverkat i april.


6 kommentarer:

  1. Jessie Burtons bok kommer på svenska i höst, och det gör mig himla glad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg det. Det är roligt att den svenska utgivningen hänger med den internationella.

      Radera
  2. Åh, då ska jag skriva upp Burtons bok på listan:).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är helt klart läsvärd. Riktigt bra till och med.

      Radera
  3. Wow, så många böcker du läst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har verkligen blivit många, men kanske är de fem Spiderwickböckerna lite fusk för de läste jag ut på två dagar. Men samtidigt så läste jag dem för nöjes skull så då måste de så klart räknas med i statistiken.

      Radera