2015-04-25

Läser det gör vi en annan dag

Snacka om att vårluften drar ur en all energi. Nej!!!, jag klagar inte - jag älskar att det äntligen är lite varmt och jag njuter av varenda sekund jag kan vara utomhus, men gud vad trött man blir på kvällarna. Av den anledningen så går det lite trögt med läsandet. Det går också lite trögt med bloggandet och idag lär inte vara något undantag på någon av punkterna. Först idag ska jag se om jag kan köpa lite träningskläder eftersom tvättmaskinen inte hinner med antalet träningar jag för tillfället genomför per vecka. Sen kommer månadens höjdpunkt - kroppkakor! Gud vad jag ska njuta i eftermiddag - så gott. Så ni förstår, läsandet tar vi en annan dag!

2 kommentarer:

  1. Åh jösses så sugen jag blir på kroppkakor. Min pappa gjorde förr godaste kroppkakorna jag vet, men han är tyvärr gammal och orkeslös så jag kanske får lära mig göra den själv om jag vill ha några :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min mormor var världsbäst på det där med kroppkakor men numera har jag, min mamma och min morbror tagit över. Inte riktigt lika goda men nästan.

      Radera