2015-03-21

Just nu läser jag...

...massor!!!

Det är helt sjukt, jag hade nästan kunnat skriva ett sådant här inlägg per dag. Men jag nöjer mig med några gånger i veckan. Men i alla fall. I förgår kväll började jag så äntligen på Odinsbarn av Siri Pettersen. Detta är boken som har fått så fantastiskt bra recensioner och som jag är så väldans nyfiken på. Jag har hittills läst 100 e-boksidor (är ju inte precis som vanliga sidor) och tycker om den hittills även om det är väldigt många namn och begrepp att hålla reda på.

Korpringarna 1 : Odinsbarn

Idag ska jag också försöka komma ikapp lite med recensionerna igen. Brukar vara standard på lördagsmorgnarna, men jag tycker aldrig att högen krymper. Men ett par recensioner borde jag få till i alla fall. Men först frukost och Antikrundan.

4 kommentarer:

  1. Visst är det märkligt att har man en gång blivit efter med rec så tar det sån tid att komma ikapp igen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jättekonstigt. Det blir liksom till en ond spiral.

      Radera
  2. Ska försöka ta och köpa Odinsbarn snart! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade tur och fick den som e-bok som recensionsexemplar.

      Radera