2015-03-30

Nytt i hyllan: Mars

Ja, den här månaden också har det trillat in en hel del böcker här hemma men till mitt försvar så har jag i alla fall inte lagt några större pengar på böckerna och många av dem är dessutom redan lästa och recenserade. Och med tanke på hur många böcker jag läst i mars så slutar nog antalet olästa i bokhyllan i alla fall på minus och det är bra.

Först och främst så köpte jag en massa klassiker på loppis, men de har jag redan skrivit om här så jag tänker inte nämna dem igen.

Dessa böcker har hittat hem till mig i mars:

Den röda pyramidenDen unga ElitenLycke
Alla dessa tre är recensionsexemplar.

DrömgångareLivbåten
Två sista reaböckerna.

I vargavinterns landLivet enligt Fikry
Dessa två var recensionsexemplar i form av e-böcker.

Jag vill tacka för alla recensionsexemplaren och till nästa månad ska jag försöka köpa ännu mindre böcker än vad jag har gjort denna månaden. Tror ni jag klarar det???

2 kommentarer:

  1. Den unga eliten har ramlat in hos mig också. Livbåten är jag otroligt nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den unga eliten var riktigt bra. Livbåten är jag också nyfiken på. Tror den kan vara riktigt bra!

      Radera