2015-03-31

Läst i mars

A Polar Bear's Tale: The first Coltsfoots- følfod

Mars månad har verkligen gått i läsandets tecken. Jag har avverkat massor av böcker och många av dem har varit riktigt, riktigt bra.
Vad gäller planerna för mars har de väl kanske inte riktigt efterföljts men det beror mest på att det har trillat in så många recensionsexemplar som jag ville läsa innan recensionsdatumet.

För en gång skull är jag också någorlunda i fas med recensionerna. Eller i alla fall så har jag skrivit de flesta, även om alla inte är publicerade ännu.

Dessa böcker är lästa:

Riktigt många bra böcker och många som har fått väldigt bra betyg av mig, fem fullpoängare och några som har varit riktigt, riktigt nära. Odinsbarn, Livet enligt Fikry och  Livet efter dig är nog ändå de som varit allra, allra bäst. Jag kan inte välja närmre än så.


4 kommentarer:

  1. I vargavinterns land är jag riktigt, riktigt nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har verkligen fått bra recensioner men jag var inte helt överförtjust i den.

      Radera
  2. Livet efter dig tyckte jag var så fin. Odinsbarn och Lycke ser jag fram emot att läsa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig om Livet efter dig. En riktigt bra bok. Odinsbarn och Lycke var också de väldigt bra böcker som jag absolut tycker att du ska läsa.

      Radera