2015-03-05

Och vinnaren är....

Det har blivit dags att presentera vinnaren i min hyllvärmarutmaning. Massor av hyllvärmare har läst under februari och det har varit så fantastiskt roligt att hålla i denna utmaning så jag törs nästan lova att det lär bli ett återkommande inslag.

Men till det viktigaste och vad detta inlägget uppenbarligen kommer att handla om - Vinnaren!

Med fantastiska 12 lästa hyllvärmare så bestämde lotten att vinnaren är....


Bokparadiset


Stort grattis. Jag kommer under dagen se till så att ett presentkort på 150 kronor skickas till din mail. Snälla du hojta till om det inte dyker upp av någon anledning.

6 kommentarer:

  1. Grattis det var oerhört många.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst det. Men det var ju absolut inte det som avgjorde lotten.

      Radera
  2. Grattis till Bokparadiset!

    SvaraRadera
  3. Men gud va roligt!! Tack så hemskt mycket!! Gjorde verkligen min kväll :D Och ja jag har fått ditt mail :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort grattis igen. Vad bra att allt fungerade och att du får tag på några roliga böcker.

      Radera