2015-03-06

Dagens aktiviteter

Idag när jag slutade tidigt hade jag tänkt mig massor av lästid, en hel eftermiddag och kväll. Istället blev det så att jag och maken spenderade hela eftermiddagen i sovrummet.

Stop och belägg. Dra inte för stora växlar av det uttalandet...

Istället för mellan lakanen så har vi befunnit oss ovanpå medans den andre mannekängat. Vi har nämligen gjort något så otroligt nödvändigt som att rensa garderoberna. Två svart sopsäckar med kläder att skänka och några småpåsar med kläder att slänga fick vi ihop. Så nu är det bara att fylla på igen. När ve ändå höll på fick vi upp en hylla på väggen, nya lakan i sängen och ordentligt dammsuget.

Men jag kan lova er att i kväll ska jag banne mig läsa...

To begin cleaning out a messy closet take every single thing out of it.

2 kommentarer:

  1. Håller med om att det är nödvändigt att rensa i garderoben ibland, det skulle behövas här hemma också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det nödvändigt. Mitt problem är bara att jag har ett antal ställen till som jag skulle behöva rensa på.

      Radera