2017-04-18

#eggetpask17 - en sammanfattning


Så nu är Mias påskutmaning över för i år, och jag hoppas det återkommer nästa år. För min del måste jag säga att jag är väldigt nöjd med min läsning. Jag har fått väldigt mycket läst trots att jag faktiskt inte haft massor av lästid, förutom under söndagen. Så här har min läsning sett ut.

Dag 1: 138 sidor
Dag 2: 385 sidor
Dag 3: 264 sidor
Dag 4: 117 sidor
Dag 5: 646 sidor
Dag 6: 308 sidor

Sammanlagt: 1858 sidor

Förutom sidantalet är jag också väldigt nöjd med att hunnit med alla de böcker jag planerade att läsa och dessutom några till.

Avslutade böcker:

Bildresultat för vip-rummetBildresultat för barabbas pär lagerkvistBildresultat för från och med duBildresultat för synd elin lucassiBildresultat för skymningsportenBildresultat för sophies historiaBildresultat för någon måste stoppa ivy pocket

Påbörjade böcker:

Bildresultat för tretton skäl varförBildresultat för på ön

16 kommentarer:

  1. Jösses det var väldigt många.

    SvaraRadera
  2. Ojoj, det var inte dåligt! Härligt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns jättebra att vara inne i ett sådant stimm.

      Radera
  3. Oj, vad mycket du hunnit läsa! Barabbas skall jag läsa, och gärna också andra boken om Ivy Pocket. Jag läste den första delen och skrattade högt många gånger, vilken karaktär :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Ivy Pocket är verkligen en skön karaktär. Hon är precis lika rolig i andra boken som i första.

      Radera
  4. Åh Du håller på att lösa en av mina favoriter : tretton skäl varför, hoppas du gillar den och skriver dina tankar. Hoppas även på ett utlåtande om Barabbas, har varit ett bra tag på läslistan. Litar alltid på dina utlåtanden :)
    Mvh Nelly Andersson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du litar på vad jag skriver. Jag ska snarast försöka få till lite recensioner över böckerna.

      Radera
  5. Väldigt många sidor och många bra böcker ser det ut som. Barabbas, Skymningsporten och Sophies historia har jag läst och tyckt om. Tretton skäl varför ser jag på Netflix. Visste inte att det fanns en bok, vad nyfiken jag blir på den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också hört talas om att Tretton skäl varför finns på Netflix så nu behöver jag nog ta och spana in den.

      Radera
  6. Wow vad mycket du han läsa!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev i slutändan väldigt mycket. Jättenöjd med min påskläsning.

      Radera