2017-04-12

Om idag

Idag hade jag tänkt ägna mig åt läsning och ljudböcker. Så har inte blivit fallet då det varit 3-årskalas, handlande och föräldragrupp och vips så var klockan kväll. Men jag har i alla fall hunnit avsluta VIP-rummet av Jens Lapidus som jag tyckte mycket om och ska försöka skriva en recension på i morgon. Nu tänker jag krypa upp i min fåtölj och läsa lite Mhairi McFarlane vilket alltid är trevligt. Till det så blir det en kopp te och lite mörk choklad för det tycker jag att jag förtjänar.

2 kommentarer:

  1. Ja, det förtjänar du förstås! Själv ska jag nog ta en kaffe och sjunka ner i soffan framför tv-n.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du fick se på tv - här hemma vaknade dottern ett par gång och skrek så det blev inget läsa för min del. Typiskt!

      Radera