2017-04-10

Jag vann

Det är inte ofta jag vinner därför är det lite extra roligt när det väl händer. Och idag dök min vinst upp här hemma i lådan. Eller rättare sagt, den mosades ner i min brevlåda så man hade kunnat tro att det var en gigantisk bok istället för två. Den ena boken låg i den andra...........
Men ingen större skada skedd som tur är och nu har böckerna lagts på hög i bokhyllan i väntan på läsning och framför allt platsskapande.

Bild från mitt instagram

Nesbø har jag läst tidigare även om jag har några böcker kvar att läsa innan jag kan ge mig i kast med just denna. Moriaty har jag däremot inte läst något av än även om jag har haft mina planer åt det hållet så därför ser jag mycket fram emot Andras vänner. Kanske hinner jag till och med läsa den nu i april.

Tack till @bonniersbokklubbar för vinsten.

8 kommentarer: