2017-04-09

Påskutmaning

Mia kör även i år en påskutmaning som helt enkelt går ut på att läsa så mycket det bara går mellan den 12-17 april. Jag tänkte försöka vara med även om jag aldrig vet hur mycket lästid jag får till. En liten planering kan jag ju i alla fall kosta på mig. Så här kommer böckerna jag kommer välja mellan. Hinner jag dessa är jag jätte nöjd. Planeringen är inte heller ristad i sten, dyker det upp något med lockande så kanske jag läser det istället. Kan också tillägga att Vip-rummet och Från och med du redan är påbörjade när utmaningen kör igång.

Bildresultat för barabbas bokBildresultat för sophies historia jojo moyesBildresultat för synd elin lucassiBildresultat för vip-rummetBildresultat för från och med du


6 kommentarer:

  1. Här var lite blandad kompott kan vara bra, det fixar du nog.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blandat är bra, både vad gäller genre och tjocklek. Det underlättar när man ska läsa "fort".

      Radera
  2. Mhairi McFarlanes böcker har jag gillat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gillat den jag läst hittills. Hoppas jag kommer att gilla även denna.

      Radera
  3. Det ser ut som en trevlig blandning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag med, lite av varje helt enkelt!

      Radera