2017-04-29

Läsplaner i maj

Jag läste alla böcker jag planerade för april och det känns faktiskt riktigt bra. Heja mig! Det är något märkligt tillfredsställande när man kan stryka alla punkter i på en lista. Därför får ju helt klart målet för maj vara att lyckas göra det ytterligare en gång. Även den här månaden väljer jag att enbart planera för 6 böcker. Kanske gör jag en ny lista när de är avklarade eller så går jag på känn. Här är i alla fall böckerna jag tänker läsa.

Bildresultat för andras vänner moriartyBildresultat för sthlm deleteBildresultat för djävulsstjärnanBildresultat för blå gryningBildresultat för konsten att tala med en änklingBildresultat för resan ut virginia woolf

2 kommentarer:

  1. Blå gryning gjorde att jag aldrig mer ville läsa något mer av Ann Cleeves ;) Nu har jag ändrat mig, men det satt hårt åt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då... Det låter ju inte så bra. Men samtidigt blev jag nyfiken och nu måste jag se om jag känner lika dant efter att ha läst den.

      Radera