2017-04-29

Nytt i hyllan: april

Det börjar bli dags att kolla igenom vad som har tillkommit i bokhyllan under april månad. Fortfarande har jag det hela under någorlunda kontroll och antalet böcker lästa från bokhyllan är fler är nya böcker och det är ju positivt. Däremot har jag inte hunnit läsa så många av de nya böckerna och det får jag försöka göra under de kommande månaderna.

Nya böcker i april:

Bildresultat för synd elin lucassiBildresultat för andras vännerBildresultat för törst jo nesböBildresultat för skam robert warholmBildresultat för någon måste stoppa ivy pocketBildresultat för det hänger en ängel i skogenBildresultat för något du inte vet att jag vet

Så tack till Kartago, Bonniers bokklubbar, Robert Warholm, Modernista, Bokfabriken och mamma och pappa för alla nya böcker. Nu ska jag bara se till att läsa också. Kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar