2017-04-05

Goda nyheter

Bildresultat för dan brown

Okej, gångerna jag har tjatat om Änglar och demoner samt Da Vinci koden är rätt många skulle jag tro. Det är helt enkelt böcker som jag tycker så otroligt mycket om. Den förlorade symbolen och Inferno tycker jag inte alls lika mycket om men det är ändå helt okej böcker. Nu kommer femte boken om professor Langdon. Eller nu är kanske fel att säga - jag får vänta ända till oktober men då släpps Origin på engelska och jag skulle gissa att det inte kommer dröja så värst länge innan den kommer på svenska också. Det kommer dessutom vara en bok som kommer köpas för den bara måste bo i min bokhylla. Och innan oktober kanske jag skulle passa på att läsa om alla de tidigare delarna.

12 kommentarer:

  1. Håller med om att Änglar och Demoner och Da Vinci-koden är de bästa. Givetvis måste den nya boken komma hem och bo hos mig när den kommer på svenska!

    SvaraRadera
  2. Den kommer jag ju också att läsa så klart :)

    SvaraRadera
  3. Jag har bara läst Da Vinci-koden, men kanske skulle man ta och ge Brown en chans till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag och då Änglar och demoner eftersom det är den bästa enligt min mening.

      Radera
  4. Jag håller faktiskt på och läser Inferno just nu, som uppvärmning för både filmen och den nya boken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Boken tyckte jag var helt okej, filmen kan jag däremot inte rekommendera. Jag tyckte den var lite väl rörig.

      Radera
  5. Va, kommer det en till?! Den måste jag läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var inte heller helt beredd på det men väldigt nöjd när jag läste det. Hade ungefär samma reaktion som du.

      Radera