2015-07-20

#gemenskap


För mig är svaret på frågan helt självklar (om det nu hade varit en fråga vill säga). Gemenskap hör helt enkelt ihop med Harry Potter. Det är ett under att jag har kunnat fylla i så många hashtags (vad säger man i plural egentligen) utan att ha nämnt dessa böcker en enda gång. Men nu går det liksom inte att låta bli mer. För för mig är faktiskt Hoqwart synonymt med gemenskap och vänskap. Att hitta en plats där man hör hemma, men människor runt omkring sig som man skulle kunna göra precis vad som helst för. 

Jag har börjat titta om på filmerna nu lite smått. Eller jag har hunnit se första delen av första filmen, sen råkade jag somna, men jag har som ambition att se dem nu under sommaren. Perfekt att gå och lägga sig till och att få njuta av gemenskapen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar