2015-07-07

#läsplatta

Okej, idag är det dags att skriva lite om den där läsplattan i #sommarlovmedkulturkollo. Jag har ju skrivit lite om vad jag tycker och tänker om den tidigare så idag tänkte jag mest bjuda er på några godbitar som ligger och väntar på att bli lästa i min letto.

  • A Feast for Crows och A Dance with Dragons av George R.R Martin
  • Crown of Midnight av Sarah J Maas
  • Den lilla flickan som svalde ett moln lika stort som Eiffeltornet av Romain Puértolas
  • Grave Mercy av Robin LaFevers
  • Ruin and Rising av Leigh Bardugo
  • Scarlett av Marrisa Meyer
  • The Bronze Horseman av Paullina Simons
och många, många fler. Fördelen med en läsplatta är ju helt klart lättillgängligheten. Ett eller två klick så ligger böckerna där i plattan och väntar på att bli lästa. När det blir av är dock en annan fråga. som vi tar en annan dag.

Letto Frontlight

Och för er som inte har tillräckligt med böcker på er letto kan jag meddela att adlibris har massor av bra titlar för enbart 29 kronor just nu. Själv ska jag försöka hålla mig undan från att köpa några.


6 kommentarer:

  1. Tack för tipset om bokrean på e-böcker. :) De kan ju vara ganska kostsamma annars.. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, 29 kronor tycker i alla fall jag är ett ganska bra pris.

      Radera
  2. Det är ju verkligen ett bra pris!

    SvaraRadera
  3. Visst är det praktiskt med läsplatta! Man kan ju ha en hel bokhylla olästa böcker däri utan att någan vet om :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :) Saken är ju den att man själv kan glömma bort att man har dem där också. Väldigt lätt att samla på sig massor av böcker :)

      Radera