2015-07-07

Läs-a-lot: Sammanfattning dag 2

Då är dag två i #läsaltosommar2015 avklarad. Eller i alla fall väldigt snart. Känns som jag har läst som en tok och inte alls gjort allt det där andra jag skulle hunnit med idag. Nåja - får väl ta tag i det i morgon (om jag inte läser då också).
Idag har jag läst Fangirl av Rainbow Rowell för hela slanten. Jag har läst den på engelska och tyvärr märktes det lite i början att det var länge sedan jag läste en bok på engelska. Inte för att språket var svårt på något sätt, mer att det tog lite längre tid att läsa. Mot slutet fick jag dock upp tempot och har precis läst ut den. En riktigt bra bok var det dessutom.
Jag har också lyssnat lite på Wars of the Roses, samt läst tio sidor i Mysteriet på det blå tåget.

Antal sidor lästa idag: 451 (Kan komma att bli några till)
Sidor lästa sammanlagt: 869 
Spurtsidor: Ingen spurt idag
Antal böcker utlästa: 2

Sammanfattning i bilder: 

4 kommentarer:

  1. Wow, imponerad över hur många sidor du hunnit läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ät jag med, men igår gjorde jag i och för sig inte mycket mer än att äta och läsa. Då blir det lätt så.

      Radera
  2. Jösses vad mycket du hunnit läsa! :)

    SvaraRadera