2015-07-14

Stages of Sleepiness

Ikväll är jag trött. Har nämligen hunnit med några timmars trädgårdsarbete idag och det är absolut ingenting min kropp är van vid. Det värker lite var stans och ögonen går helt i kors. Men det var det förmodligen värt. Sen går det ju betydligt lättare att koncentrera sig på monotona sysslor om man får lyssna lite på ljudbok samtidigt. Fortfarande är det The Wars of the Roses: Stormbird som är aktuell i min mobil. Den är riktigt bra hittills, precis vad jag väntat mig av en bok av Conn Iggulden.
Nu ska jag ta och leta upp någon bok som man kan läsa två sidor i, för sängen ropar. Läsa, det måste man trots det göra en liten stund innan man somnar.

God natt

.couldn't even file this under humor- I straddle the not so happy medium of downright cranky and total knockout these days- looking longingly back at the days of hyper:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar