2015-07-12

Läs-a-lot: Sammanfattning dag 6

Under dag 6 av läs-a-loten har jag inte hunnit med att läsa så där värst jättemycket, vilket jag faktiskt var ganska inställd på redan från början. Istället blev det bättre, jag fick nämligen möjlighet att samtal om böcker med några vänner på festen jag har varit på hela dagen. Detta är något för mig väldigt ovanligt så när en annan som i vanliga fall är ganska tyst och har svårt för sociala relationer får sitta och prata böcker i en timme ungefär. Dessutom finns det inte jättemånga personer som är intresserad av att prata böcker i min omgivning. Gilla på den!
Men till läsandet under dagen. Inte jättemycket som sagt men Slända i bärnsten har blivit utläst och jag har också läst lite i Mysteriet på Blå Tåget av Agatha Christie.

Antal sidor lästa idag: 180
Antal sidor sammanlagt: 1982
Antal spurtsidor idag: 27
Antal böcker utlästa: 4

Sammanfattning i bilder:

Slända i bärnsten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar